Інфармацыйна-аналітычнае ўпраўленне

Паштовы адрас:
вул. Савецкая, 11, 220010, г. Мінск, Рэспубліка Беларусь

Факс:  +375 (17) 222-32-13
Тел.:   +375 (17) 222-64-75
            +375 (44) 755-22-94

Электронная пошта:
inform@house.gov.by


13.06.2017

13 чэрвеня 2017 года адбылося чарговае пасяджэнне Палаты прадстаўнікоў шостага склікання, падчас якога парламентарыі разгледзелі пятнаццаць пытанняў.

Два законапраекты былі прыняты ў першым чытанні.

Старшыня Камітэта дзяржаўнай бяспекі Рэспублікі Беларусь Вакульчык В.П. прадставіў праект Закона «Аб унясенні дапаўненняў і змяненняў у некаторыя законы Рэспублікі Беларусь па пытаннях абароны дзяржаўных сакрэтаў»(судакладчык — член Пастаяннай камісіі Палаты прадстаўнікоў па нацыянальнай бяспецы Атрошчанка П.А.).

Законапраект накіраваны на стварэнне ўмоў эфектыўнага функцыянавання сістэмы абароны дзяржаўных сакрэтаў. Ім прадугледжваецца ўнясенне дапаўненняў і змяненняў у Гаспадарчы працэсуальны кодэкс Рэспублікі Беларусь, Грамадзянскі працэсуальны кодэкс Рэспублікі Беларусь, Крымінальна-працэсуальны кодэкс Рэспублікі Беларусь, Працоўны кодэкс Рэспублікі Беларусь, Крымінальна-выканаўчы кодэкс Рэспублікі Беларусь, Працэсуальна-выканаўчы кодэкс Рэспублікі Беларусь аб адміністрацыйных правапарушэннях і Закон Рэспублікі Беларусь «Аб дзяржаўных сакрэтах».

З дакладам па праекце Закона «Аб унясенні змяненняў і дапаўненняў у Закон Рэспублікі Беларусь «Аб крэдытных гісторыях» выступіў намеснік Старшыні Праўлення Нацыянальнага банка Рэспублікі Беларусь Лапко Д.М., з судакладам — член Пастаяннай камісіі Палаты прадстаўнікоў па бюджэце і фінансах Ніжэвіч Л.І.

Праектам Закона пашыраны пералік суб’ектаў, на якіх распаўсюджваецца яго дзеянне. У пералік уключаны адкрытае акцыянернае таварыства «Банк развіцця Рэспублікі Беларусь», мікрафінансавыя, лізінгавыя арганізацыі.

Удакладнены значэнні тэрмінаў «крэдытная здзелка», «суб’ект крэдытнай гісторыі» і «крыніца фарміравання крэдытнай гісторыі».

Канкрэтызуюцца функцыі Нацыянальнага банка Рэспублікі Беларусь у частцы выкарыстання звестак, якія ўваходзяць у склад крэдытнай гісторыі, без згоды суб’ектаў крэдытных гісторый для мэт ажыццяўлення кантролю за выкананнем мікрафінансавымі, лізінгавымі арганізацыямі заканадаўства.

Дэталізаваны звесткі, якія падлягаюць алюстраванню ў дагаворах гарантыі і паручыцельства, якія заключаюцца мікрафінансавымі арганізацыямі.

У мэтах больш дакладнай ацэнкі крэдытных рызык прапануецца ў склад крэдытных гісторый уключыць дадатковыя рэквізіты па крэдытных дагаворах з аднаўляльнымі крэдытнымі лініямі і дагаворах, якія змяшчаюць ўмовы авердрафтнага крэдытавання (сума запазычанасці па крэдыце, дата ўстанаўлення ліміту авердрафту, тэрмін аднаўляемасці крэдытнай лініі), звесткі аб дагаворах фінансавання пад уступку грашовага патрабавання (факторынгу), а таксама інфармацыю аб забяспечваемым абавязацельстве па дагаворах гарантый і паручыцельстваў.

Для далейшага павышэння якасці кіравання банкамі сваімі рызыкамі і, як следства, умацавання ўстойлівасці банкаўскай сістэмы праектам Закона прадугледжваецца адлюстраванне ў крэдытных гісторыях груп рызыкі, па якіх банк класіфікаваў актыў і (або) умоўнае абавязацельства альбо іх частку.

У другім чытанні былі прыняты пяць законапраектаў.

Намеснік старшыні Пастаяннай камісіі Палаты прадстаўнікоў па пытаннях экалогіі, прыродакарыстання і чарнобыльскай катастрофы Клімовіч Н.А. расказала аб праекце Закона «Аб унясенні змяненняў і дапаўненняў у некаторыя законы Рэспублікі Беларусь».

У прыватнасці, дэпутат адзначыла, што законапраект быў падрыхтаваны ў мэтах унясення тэрміналагічных змяненняў у некаторыя заканадаўчыя акты і прывядзення асобных іх палажэнняў у адпаведнасць з Лясным кодэксам Рэспублікі Беларусь ад 24 снежня 2015 года.

Аб праекце Закона «Аб унясенні дапаўненняў і змяненняў у Закон Рэспублікі Беларусь «Аб папярэджанні распаўсюджвання захворванняў, якія ўяўляюць небяспеку для здароўя насельніцтва, віруса імунадэфіцыту чалавека» далажыла член Пастаяннай камісіі Палаты прадстаўнікоў па ахове здароўя, фізічнай культуры, сямейнай і маладзёжнай палітыцы Астапюк А.І.

Законапраект распрацаваны ў мэтах удасканалення дзеючага заканадаўства з улікам практыкі яго прымянення, а таксама ў сувязі з неабходнасцю ўвядзення дзяржаўнага сацыяльнага заказу ў сферу правядзення прафілактычных мерапрыемстваў па папярэджанні распаўсюджвання захворванняў, якія ўяўляюць небяспеку для здароўя насельніцтва, віруса імунадэфіцыту чалавека (далей — сацыяльна небяспечныя захворванні, ВІЧ).

Праектам Закона, у прыватнасці, прапануецца:

вызначыць мэты, асноўныя прынцыпы, крыніцы фінансавання дзяржаўнага сацыяльнага заказу ў галіне прафілактыкі сацыяльна небяспечных захворванняў, ВІЧ;

замацаваць паўнамоцтвы дзяржаўнага заказчыка і ўсталяваць патрабаванні да выканаўцаў дзяржаўнага сацыяльнага заказу ў галіне прафілактыкі сацыяльна небяспечных захворванняў, ВІЧ;

рэгламентаваць пытанні, звязаныя з правядзеннем конкурсу на выкананне дзяржаўнага сацыяльнага заказу ў галіне прафілактыкі сацыяльна небяспечных захворванняў, ВІЧ і заключэннем дагавора на яго выкананне, кантролем за рэалізацыяй дзяржаўнага сацыяльнага заказу ў галіне прафілактыкі сацыяльна небяспечных захворванняў, ВІЧ і вырашэннем спрэчак, рознагалоссяў паміж яго дзяржаўным заказчыкам і выканаўцам.

Праект Закона «Аб унясенні дапаўненняў і змяненняў у Закон Рэспублікі Беларусь «Аб аўтамабільным транспарце і аўтамабільных перавозках» прадставіў член Пастаяннай камісіі Палаты прадстаўнікоў па прамысловасці, паліўна-энергетычным комплексе, транспарце і сувязі Рабкавец І.Р.

Мэтамі падрыхтоўкі законапраекта з’яўляюцца прывядзенне Закона Рэспублікі Беларусь ад 14 жніўня 2007 года «Аб аўтамабільным транспарце і аўтамабільных перавозках» у адпаведнасць з нарматыўнымі прававымі актамі Кіраўніка дзяржавы, узгадненне яго палажэнняў з іншымі заканадаўчымі актамі, а таксама ўдасканаленне асобных норм дадзенага Закона, якія рэгламентуюць аўтамабільныя перавозкі, з улікам правапрымяняльнай практыкі.

Законапраектам выразна размяжоўваюцца паняцці такіх відаў аўтамабільных перавозак пасажыраў, як «аўтамабільныя перавозкі пасажыраў у рэгулярных зносінах» і «аўтамабільныя перавозкі пасажыраў у нерэгулярных зносінах», замацоўваюцца прававыя механізмы рэгулявання адпаведных адносін, накіраваныя на супрацьдзеянне ажыццяўленню нелегальных аўтамабільных перавозак пасажыраў.

Дакументам прапануецца сфарміраваць празрыстую сістэму арганізацыі аўтамабільных перавозак, заснаваную на эфектыўным узаемадзеянні суб’ектаў гаспадарання і ўпаўнаважаных дзяржаўных органаў, замацаваць асаблівасці выканання міжнародных аўтамабільных перавозак.

Істотная ўвага ў законапраекце надаецца дэталізацыі на ўзроўні заканадаўчага акта прававога рэгулявання арганізацыі і выканання перавозак пасажыраў аўтамабілямі-таксі, а таксама лібералізацыі ўмоў ажыццяўлення прадпрымальніцкай дзейнасці ў сферы аўтамабільных перавозак. У дакуменце таксама замацаваны прававыя падставы для развіцця ў Рэспубліцы Беларусь практыкі выкарыстання электронных інфармацыйных сістэм пры ажыццяўленні адпаведных перавозак.

У прыватнасці, тэкст законапраекта дапоўнены азначэннем паняцця «электронная інфармацыйная сістэма», а таксама палажэннямі, што ўстанаўліваюць асаблівасці выканання перавозак пасажыраў аўтамабілямі-таксі з улікам існуючых магчымасцей па прадастаўленні такімі сістэмамі кліентам шырокага спектру паслуг пры ажыццяўленні аўтамабільнай перавозкі пасажыраў (прыём і перадача заказаў, ідэнтыфікацыя бакоў перавозкі, фіксацыя ўсёй неабходнай інфармацыі аб заказе, магчымасць зручнай безнаяўнай аплаты і інш.).

Шэраг палажэнняў законапраекта накіраваны на ўдасканальванне прававой абароны аўтамабільных перавозчыкаў і выключэнне выпадкаў неабгрунтаванага прыцягнення іх да адказнасці за адсутнасць або няправільнае афармленне грузасуправаджальных дакументаў.

Прыняцце законапраекта дасць магчымасць ліквідаваць прабелы ў заканадаўчым рэгуляванні, павысіць эфектыўнасць дзяржаўнага кіравання ў галіне аўтамабільнага транспарту і аўтамабільных перавозак, забяспечыць адпаведнасць нарматыўных прадпісанняў сучасным міжнародным патрабаванням у гэтай галіне, павысіць якасць транспартнага абслугоўвання насельніцтва.

Старшыня Пастаяннай камісіі Палаты прадстаўнікоў па заканадаўстве Гуйвік Н.В. праінфармавала аб праекце Закона «Аб унясенні змяненняў і дапаўненняў у Закон Рэспублікі Беларусь «Аб адвакатуры і адвакацкай дзейнасці ў Рэспубліцы Беларусь».

Праект Закона падрыхтаваны ў мэтах удасканалення дзеючага заканадаўства з улікам практыкі яго прымянення, удасканалення арганізацыі дзейнасці адвакацкай супольнасці.

Законапраектам прапаноўваюцца нормы па ўзмацненні гарантый адвакацкай дзейнасці (замацоўваецца прынцып самакіравання і самафінансавання арганізацый адвакатуры), перайменаванні Рэспубліканскай калегіі адвакатаў у Беларускую рэспубліканскую калегію адвакатаў, пашырэнні паўнамоцтваў органаў кіравання адвакатуры і ўзмацненні яе ролі, удасканальванні парадку прыцягнення адвакатаў да дысцыплінарнай адказнасці, аптымізацыі дысцыплінарнай вытворчасці, удасканальванні парадку вызначэння і зацвярджэння памераў і выплаты ўзносаў, стварэнні фонду развіцця адвакатуры.

Намеснік старшыні Пастаяннай камісіі Палаты прадстаўнікоў па ахове здароўя, фізічнай культуры, сямейнай і маладзёжнай палітыцы Курсевіч В.В. выступіла па праекце Закона «Аб унясенні змяненняў і дапаўненняў у некаторыя законы Рэспублікі Беларусь па пытаннях дзяржаўных дапамог сем’ям, якія выхоўваюць дзяцей».

Законапраектам прадугледжваецца карэкціроўка Закона Рэспублікі Беларусь «Аб дзяржаўных дапамогах сем’ям, якія выхоўваюць дзяцей» з улікам практыкі яго прымянення, неабходнасці ўзмацнення сацыяльнай абароны асобных катэгорый грамадзян, а таксама неабходнасці ўзгаднення норм названага Закона з шэрагам пазней прынятых заканадаўчых актаў.

У прыватнасці, у мэтах недапушчэння сацыяльнай напружанасці, а таксама значнага зніжэння памеру дапамогі па доглядзе дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў для сем’яў, якія выхоўваюць дзяцей, вызначаны іншы падыход да пераразліку памеру гэтай дапамогі. Так, пераразлік дапамогі па доглядзе дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў прапануецца рабіць два разы на год (з 1 лютага і з 1 жніўня). У выпадку змяншэння сярэднямесячнай заработнай платы работнікаў у рэспубліцы, зыходзячы з якой вызначаецца памер дапамогі па доглядзе дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў, гэтая дапамога будзе назначацца і выплачвацца ў памеры, вылічаным да яе змяншэння.

Акрамя таго, у законапраекце замацоўваюцца роўныя магчымасці для грамадзян, якія выхоўваюць дзяцей, па атрыманні імі сацыяльных дапамог незалежна ад віду іх рэгістрацыйнага ўліку.

Акрамя таго, у ходзе пасяджэння парламентарыі разгледзелі восем законапраектаў аб ратыфікацыі міжнародных пагадненняў.

З дакладам па законапраекце «Аб ратыфікацыі Пагаднення паміж Рэспублікай Беларусь і Аб’яднанымі Арабскімі Эміратамі аб узаемнай абароне сакрэтнай інфармацыі» выступіў Старшыня Камітэта дзяржаўнай бяспекі Рэспублікі Беларусь Вакульчык В.П., з судакладам — член Пастаяннай камісіі Палаты прадстаўнікоў па нацыянальнай бяспецы Чэкан В.І.

Пагадненне паміж Рэспублікай Беларусь і Аб’яднанымі Арабскімі Эміратамі аб узаемнай абароне сакрэтнай інфармацыі складзена ў мэтах арганізацыі і ўзаемнага забеспячэння абароны сакрэтнай інфармацыі, якая перадаецца ў працэсе супрацоўніцтва ў ваеннай, ваенна-тэхнічнай, навукова-тэхнічнай і іншых ваенных сферах, а таксама ў сферах дзейнасці кампетэнтных органаў Пагаднення.

Міністр па надзвычайных сітуацыях Рэспублікі Беларусь Вашчанка У.А. і член Пастаяннай камісіі Палаты прадстаўнікоў па адукацыі, культуры і навуцы Няхайчык А.У. прадставілі праект Закона «Аб ратыфікацыі Пагаднення паміж Урадам Рэспублікі Беларусь і Урадам Славацкай Рэспублікі аб супрацоўніцтве і ўзаемнай дапамозе ў выпадку надзвычайных сітуацый».

Пагадненнем прадугледжваецца ўрэгуляваць такія асноўныя пытанні беларуска-славацкіх узаемаадносін у сферы папярэджання і ліквідацыі надзвычайных сітуацый, як спрашчэнне парадку перамяшчэння груп ратавальнікаў і экспертаў, абсталявання і матэрыялаў забеспячэння, што накіроўваюцца ў рамках аказання ўзаемнай дапамогі, абмен навукова-тэхнічнай інфармацыяй у сферы абароны насельніцтва і тэрыторый абедзвюх дзяржаў ад надзвычайных сітуацый, абмен вопытам і экспертамі, навучанне спецыялістаў у галіне папярэджання і ліквідацыі надзвычайных, сітуацый і інш.

Акрамя таго, выкананне палажэнняў Пагаднення будзе садзейнічаць уцягванню і больш актыўнаму ўдзелу Рэспублікі Беларусь у міжнароднай сістэме папярэджання і рэагавання на надзвычайныя сітуацыі, пашырыць магчымасці па ўдзеле ў праектах і праграмах па надзвычайных сітуацыях Еўрапейскага саюза, будзе спрыяць фарміраванню гуманітарнага іміджу нашай краіны, акажа станоўчы ўплыў на развіццё і ўдасканальванне сістэмы абароны насельніцтва і тэрыторый Рэспублікі Беларусь ад надзвычайных сітуацый прыроднага і тэхнагеннага характару.

З дакладам аб праекце Закона «Аб ратыфікацыі Крэдытнага пагаднення (Праграма па водным сектары ў Рэспубліцы Беларусь, 2-і этап) паміж Рэспублікай Беларусь і Еўрапейскім банкам рэканструкцыі і развіцця» выступіў Міністр жыллёва-камунальнай гаспадаркі Рэспублікі Беларусь Церахаў А.А., з судакладам — член Пастаяннай камісіі Палаты прадстаўнікоў па дзяржаўным будаўніцтве, мясцовым самакіраванні і рэгламенце Пісанік Л.Ф.

У адпаведнасці з Пагадненнем Еўрапейскі банк рэканструкцыі і развіцця прадастаўляе Рэспубліцы Беларусь пазыку ў памеры 21 млн. еўра. Інвестыцыйным праектам «Праграма па водным сектары ў Рэспубліцы Беларусь, 2-і этап» прадугледжана мадэрнізацыя сістэм водазабеспячэння і водаадвядзення, зніжэнне нагрузкі на навакольнае асяроддзе, звязанай з адвядзеннем сцёкавых вод гарадоў Ліды, Оршы і Полацка. Сродкі пазыкі прадастаўляюцца трыма траншамі тэрмінам на 15 гадоў.

Праект Закона «Аб ратыфікацыі Пагаднення паміж Урадам Рэспублікі Беларусь і Урадам Рэспублікі Малдова аб сістэме садзейнічання ўзаемнаму гандлю» прадставіў намеснік Старшыні Дзяржаўнага мытнага камітэта Рэспублікі Беларусь Полудзень С.А. (судакладчык — намеснік старшыні Пастаяннай камісіі Палаты прадстаўнікоў па пытаннях экалогіі, прыродакарыстання і чарнобыльскай катастрофы Навумчык А.А.).

Пагадненне заклікана забяспечыць развіццё сістэмы садзейнічання ўзаемнаму гандлю (далей — ССУТ), скарачэнне тэрмінаў правядзення і стварэнне ўмоў для спрашчэння мытнага кантролю тавараў і транспартных сродкаў, што перамяшчаюцца паміж дзяржавамі.

ССУТ заснавана на абмене важнай інфармацыяй аб перамяшчэнні тавараў і транспартных сродкаў і будзе прымяняцца беларускімі і малдаўскімі ўдзельнікамі знешнеэканамічнай дзейнасці на добраахвотнай аснове. Удзельнікі знешнеэканамічнай дзейнасці, да якіх прымяняецца ССУТ, атрымаюць наступныя перавагі: прыярытэтны парадак афармлення ў пунктах пропуску; спрашчэнне мытных фармальнасцей; непрымяненне мытнага нагляду ў пунктах пропуску, за выключэннем выпадкаў наяўнасці прыкмет мытных правапарушэнняў або кантрабанды.

З інфармацыяй па праекце Закона «Аб ратыфікацыі Пратакола аб унясенні змяненняў і дапаўненняў у Пагадненне паміж Урадам Рэспублікі Беларусь і Урадам Расійскай Федэрацыі аб стварэнні міждзяржаўнай фінансава-прамысловай групы «Абарончыя сістэмы» ад 11 лютага 2000 г.» выступіў намеснік Старшыні Дзяржаўнага ваенна-прамысловага камітэта Рэспублікі Беларусь Смольскі Г.А. З дакладам ад Пастаяннай камісіі Палаты прадстаўнікоў па прамысловасці, паліўна-энергетычным комплексе, транспарце і сувязі выступіў дэпутат Русак В.Р.

Пратакол уносіць карэктывы ў Пагадненне паміж Урадам Рэспублікі Беларусь і Урадам Расійскай Федэрацыі аб стварэнні міждзяржаўнай фінансава-прамысловай групы «Абарончыя сістэмы», неабходныя для далучэння да Пагаднення Урада Рэспублікі Арменія, а таксама прадугледжвае спрашчэнне працэдуры ўступлення ў міждзяржаўную фінансава-прамысловую групу іншых дзяржаў.

Пратакол накіраваны на ўмацаванне існуючых і стварэнне новых кааперацыйных сувязей абаронна-прамысловых комплексаў дзяржаў — удзельніц Пагаднення, на павышэнне эфектыўнасці выкарыстання навукова-тэхнічнага, вытворчага, рамонтнага і інвестыцыйнага патэнцыялу ўдзельнікаў міждзяржаўнай фінансава-прамысловай групы «Абарончыя сістэмы» ў галіне выканання работ (аказання паслуг) па стварэнні і вытворчасці высокатэхналагічных і канкурэнтаздольных узораў прадукцыі ваеннага прызначэння, а таксама па рамонце і мадэрнізацыі існуючых узораў гэтай прадукцыі.

Г.А.Смольскі таксама далажыў аб праекце Закона «Аб ратыфікацыі Пагаднення паміж Урадам Рэспублікі Беларусь і Урадам Рэспублікі Сербія аб ваенна-тэхнічным супрацоўніцтве» (судакладчык — член Пастаяннай камісіі Палаты прадстаўнікоў па аграрнай палітыцы Кананчук І.П.).

Пагадненне заключана ў мэтах развіцця і ўмацавання сяброўскіх адносін паміж Рэспублікай Беларусь і Рэспублікай Сербія, а таксама стварэння прававой асновы беларуска-сербскага ваенна-тэхнічнага супрацоўніцтва.

У адпаведнасці з Пагадненнем ваенна-тэхнічнае супрацоўніцтва ажыццяўляецца, у прыватнасці, па наступных напрамках: сумесныя праекты, якія тычацца новых узораў узбраення і ваеннай тэхнікі; вытворчасць, мадэрнізацыя, капітальны рамонт і пастаўка ваеннай тэхнікі, узбраення, аптычных прыбораў, абсталявання спецыяльнага прызначэння; абмен спецыялістамі і навучанне, павышэнне прафесійнага ўзроўню прадстаўнікоў узброеных сіл і спецыялістаў; іншыя кірункі па ўзгадненні паміж урадамі Беларусі і Сербіі альбо ўпаўнаважанымі органамі.

У сваю чаргу намеснік Міністра замежных спраў Рэспублікі Беларусь Шастакоў Я.А. прадставіў праекты законаў «Аб ратыфікацыі Пагаднення паміж Урадам Рэспублікі Беларусь і Урадам Рэспублікі Судан аб садзейнічанні ажыццяўленню і ўзаемнай абароне інвестыцый» (судакладчык — намеснік старшыні Пастаяннай камісіі Палаты прадстаўнікоў па міжнародных справах Шаўцоў Д.Я.) і «Аб ратыфікацыі Пагаднення паміж Урадам Рэспублікі Беларусь і Урадам Рэспублікі Чылі аб бязвізавых паездках для ўладальнікаў дыпламатычных, службовых і афіцыйных пашпартоў» (судакладчык — член Пастаяннай камісіі і Палаты прадстаўнікоў па міжнародных справах Кубракова Л.П.).

Пагадненне памiж Урадам Рэспублiкi Беларусь i Урадам Рэспублiкi Судан аб садзейнічанні ажыццяўленню і ўзаемнай абароне інвестыцый прадугледжвае абавязак дагаворных бакоў ствараць спрыяльныя ўмовы для інвестараў у мэтах ажыццяўлення iнвестыцый на тэрыторыi сваiх дзяржаў, дапускаць такія інвестыцыі згодна з нацыянальным заканадаўствам, прадастаўляць узаемным інвестыцыям справядлівы і раўнапраўны рэжым, а таксама поўную абарону і бяспеку.

Пагадненне памiж Урадам Рэспублiкi Беларусь i Урадам Рэспублiкi Чылі аб бязвізавых паездках для ўладальнікаў дыпламатычных, службовых і афіцыйных пашпартоў падпісана ў мэтах стварэння прававой асновы рэгулявання пытанняў, звязаных са спрашчэннем візавага рэжыму для грамадзян Рэспублікі Беларусь і Рэспублікі Чылі, якія маюць сапраўдныя дыпламатычныя, службовыя і афіцыйныя пашпарты.

Пагадненнем прадугледжана, што грамадзяне дзяржаў бакоў, якiя маюць сапраўдныя дыпламатычныя, службовыя і афіцыйныя пашпарты, могуць уязджаць, выязджаць, следаваць транзітам праз тэрыторыю дзяржавы другога боку або знаходзіцца на тэрыторыі гэтай дзяржавы без віз на працягу перыяду, якi не перавышае 90 дзён на працягу каляндарнага года.

Права знаходзіцца без віз на тэрыторыі дзяржавы, якая прымае, на працягу ўсяго перыяду акрэдытацыі распаўсюджваецца на супрацоўнікаў дыпламатычных прадстаўніцтваў і консульскіх устаноў альбо міжнародных арганізацый, размешчаных на тэрыторыі дзяржавы, якая прымае, і на членаў іх сем’яў, якія таксама з’яўляюцца ўладальнікамі сапраўдных дыпламатычных, службовых і афіцыйных пашпартоў.

Наступнае пасяджэнне Палаты прадстаўнікоў адбудзецца 21 чэрвеня 2017 года.

Усе навіны
Галоўныя навіны
Усе навіны Заканадаўчая дзейнасць Грамадска-палітычная дзейнасць Міжнародная дзейнасць