Інфармацыйна-аналітычнае ўпраўленне
Паштовы адрас:
вул. Савецкая, 11, 220010, г. Мінск, Рэспубліка Беларусь
Факс: +375 (17) 222-32-13
Тел.: +375 (17) 222-64-75
Электронная пошта:
inform@house.gov.by
22 лютага 2022 года дэпутаты Палаты прадстаўнікоў Нацыянальнага сходу Рэспублікі Беларусь азнаёміліся з функцыянальнымі магчымасцямі і запланаванымі мерамі па пераходзе на выкарыстанне Адзінай (інтэграванай) рэспубліканскай аўтаматызаванай сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб.
Мерапрыемства адбылося на базе Цэнтра інфармацыйна-камунікацыйных тэхналогій Рэспублікі Беларусь па ініцыятыве Пастаяннай камісіі Палаты прадстаўнікоў па правах чалавека, нацыянальных адносінах і сродках масавай інфармацыі.
У ім прынялі ўдзел больш за 40 парламентарыяў, работнікі Сакратарыята Палаты прадстаўнікоў, прадстаўнікі Нацыянальнага цэнтра заканадаўства і прававых даследаванняў Рэспублікі Беларусь.
Мадэратарам мерапрыемства выступіла намеснік Міністра сувязі і інфарматызацыі Рабава Г.М.
Вітаючы прысутных, старшыня Пастаяннай камісіі Давыдзька Г.Б. падкрэсліў актуальнасць і важнасць тэмы.
— Нам неабходна глыбока разабрацца, як будзе працаваць новы рэсурс, каб прапісаць адпаведныя нормы ў законапраекце аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб.
Дакумент выходзіць на фінішную стадыю падрыхтоўкі для разгляду Палатай прадстаўнікоў у другім чытанні. Наша задача, каб яго палажэнні былі вывераныя, зразумелыя для кожнага і працавалі на перспектыву, — адзначыў парламентарый.
Распрацоўшчыкі сістэмы — спецыялісты навукова-інжынернага рэспубліканскага ўнітарнага прадпрыемства «Інстытут прыкладных праграмных сістэм» прадставілі падрабязныя прэзентацыі і адказалі на пытанні дэпутатаў.
Мерапрыемства завяршылася наведваннем Гісторыка-інфармацыйнага цэнтра сувязі.